Veelgestelde vragen
Heb je een vraag, een opmerking of een suggestie?
Neem contact met ons op via het contact formulier of stuur ons een email aan: klantenservice@blingshirts.nl
BLINGSHIRTS.NL
Veestraat 2a
6049 HA Herten, Nederland
email: klantenservice@blingshirts.nl
KvK-nummer: 88744159
BTW-indentificatienummer: NL864760218B01
HOE MAAK IK EEN PERSOONLIJK ACCOUNT AAN?
• Klik op het profiel pictogram in de rechterbovenhoek van de website.
• Een pagina opent en voert uw gegevens in de velden aan de rechterkant in.
• Klik op de knop Registreren.
Je hebt nu je persoonlijk account aangemaakt!
WAAR DIEN IK MIJN ACCOUNTGEGEVENS IN TE VOEREN?
• Klik op het profiel pictogram in de rechterbovenhoek van de website en log in op je account.
• Vervolgens kun je naar de tabbladen gaan om je info in te voeren en/of bij te werken.
IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN
• Klik op het profiel pictogram in de rechterbovenhoek van de website.
• Er opent zich een pagina en je ziet nu de een optie -Wachtwoord vergeten- in de linkerbenedenhoek.
• Vul je e-mailadres in de daarvoor bestemde ruimte in.
Je ontvangt via een persoonlijke email een link voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
BETALINGSMOGELIJKHEDEN
Onze ruime betalingsmogelijkheden bestaan onder andere uit : Ideal, Bancontact, Sofortbanking, Credit Cards en Paypal, bankoverschrijving en Klarna achteraf betalen.
Alle betalingen worden verwerkt via een beveiligd kassasysteem door onze betalingsprovider Mollie.
Zowel bij Blingshirts en haar betaalprovider staat (persoonlijke) veiligheid HOOG in het vaandel. Vandaar dat je altijd via een beveiligde verbinding (SSL) surft maar ook je betaling doet.
Bij een bankoverschijving ontvang je van onze betaalprovider Mollie een email met instructies. Na ontvangst van je betaling versturen wij de bestelling.
Bestellingen met een bankoverschrijving worden automatisch door het systeem geannuleerd nadat de betalingstermijn is verstreken.
ONTVANG IK EEN EMAIL TER BEVESTIGING VAN EEN BESTELLING?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je een bevestigings e-mail met daarin een order bevestigingsnummer.
Heb je geen email ontvangen dan adviseren wij je om je spam-map te controleren en klantenservice@blingshirts.nl toe te voegen aan de veilige lijst met afzenders.
Mocht je ondanks toch nog geen email ontvangen hebben neem dan contact met ons op.
KAN IK IETS OP MIJN BESTELLING VERANDEREN?
Ja, als je bestelling nog niet verwerkt is, danwel aangeleverd is aan onze vervoerders, neem dan gelijk contact met ons op.
Lees ook onze informatie pagina: – Bestelling plaatsen –
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Raadpleeg onze uitgebreide detailpagina: – Levering – voor meer informatie.
Raadpleeg onze uitgebreide detailpagina: – retourneren – voor meer informatie.